Întrebări frecvente despre aplicația Voxa

Întrebări generale

Care sunt cerințele pentru sistemul de operare pentru ca aplicația Voxa să poată fi instalată?

Cerințele pentru sistemul de operare sunt minim Android 7 sau mai recent, iOS 13.0 sau mai recent. Pentru Android, este necesar ca dispozitivul sa aiba disponibil serviciul Google Play.

E-book-urile și audiobook-urile pot fi accesate și din browser?

Momentan, titlurile Voxa pot fi accesate integral doar din aplicație (iOS / Android).

În plus, aplicația funcționează și pe laptopurile Apple cu procesor M1, chiar dacă deocamdată nu este suportată oficial pe aceste dispozitive.

E-book-urile pot fi citite si pe eReader (ex: Kindle, Kobo etc.)?

Pentru moment citirea e-book-urilor se poate face doar în cadrul aplicației Voxa (iOS / Android).

Se poate citi / asculta în aplicație un titlu achiziționat de pe o altă platformă?

Pentru moment acceptăm doar citirea / ascultarea titlurilor disponibile în platforma Voxa.

Pot descărca un e-book / audiobook pentru a-l putea asculta offline?

Descărcarea de conținut nu este încă disponibilă, dar va fi inclusă în viitorul apropiat.

Dacă plec în străinătate mai am acces la conținutul Voxa?

Sigur că da, conținutul disponibil în platforma Voxa poate fi accesat de oriunde din lume.

Pot achizitiona un abonament family?

Abonamentele family nu sunt încă disponibile.

Ce modalități de plată există și de unde pot descăra factura?

Metodele de plată pentru achiziționarea abonamentului sunt:

  • plata prin card (de pe web)

  • plata prin Apple / Google (de pe dispozitivul tău iOS / Android)

  • daca angajatorul tău are contract cu Benefit, poți alege (gratuit) abonamente Voxa de pe această platformă

În cazul plații prin card (de pe web), facturile pot si găsite în contul tău Voxa, accesând butonul Actualizează datele de plată.

Pentru moment nu emitem facturi pe firma, ci doar pentru persoane fizice.

Care este numărul maxim de dispozitive pe care poate fi folosit un cont Voxa?

Un cont Voxa poate fi folosit de o singură persoană, pe maxim 3 dispozitive.

Am un abonament activ, cum îl anulez?

Ne pare rău că ai ales să renunți la abonament. Pentru anulare trebuie doar să accesezi Profil -Contul meu - Anulează abonamentul (din aplicație sau de pe web).

Am un abonament activat prin Apple, cum îl anulez?

Poți anula un abonament activat prin Apple fie din aplicația Voxa (vezi mai sus), fie direct din device-ul tău iOS accesând: Settings - Apple ID - Subscriptions - Voxa Nelimitat - Cancel Subscription.

Mai multe informații găsești aici.

 

Daca nu au trecut mai mult de 14 zile de la efectuarea plății abonamentului, poti solicita rambursarea banilor - dar este necesar să faci asta din platforma lor. Pentru simplitate, ideal ar fi să faci asta direct de pe dispozitivul tău Apple.

Mai multe informații găsești aici.

Ce se intamplă după expirarea perioadei de probă?

După expirarea perioadei de probă, abonamentul continuă la prețul de 48 RON / lună.

Ce se întâmplă dacă anulez abonamentul înainte de expirarea perioadei curente?

După anularea abonamentului, vei mai avea încă acces la întreaga experiență Voxa până la terminarea perioadei pentru care ai plătit (sau a perioadei de probă). Abonamentul poate fi apoi reactivat oricând, însă nu vei mai avea acces la o nouă perioadă de probă.

Activare vouchere

Am primit un voucher, cum îl pot activa?

Voucherele pot fi aplicate doar de pe web - intră pe www.voxa.ro și accesează link-ul Activează voucher aflat în partea de jos a paginii, apoi urmează pașii indicați.

Un voucher poate fi activat doar pe un cont Voxa creat cu adresa de e-mail pe care s-a emis voucherul?

Nu, voucherul poate fi activat pe orice cont Voxa, indiferent de adresa de e-mail pe care ai primit mesajul respectiv.

Am deja un abonament Voxa și am primit un voucher, îl pot activa pe contul curent?

Sigur. După activarea voucherului vei fi scutit(ă) de plata abonamentului pe perioada de timp aferenta voucherului - apoi accesul nelimitat va continua, la prețul de 48 RON / lună.

În cazul în care abonamentul tău era anulat, el se va activa automat.

Dacă însă abonamentul tău a fost activat prin Apple / Google, va fi nevoie să îl anulezi și să aștepți să expire înainte de a putea activa voucherul.

Am activat deja un voucher Voxa, mai pot activa unul?

Sigur, dar doar după ce primul voucher a fost consumat.

Nu am avut până acum abonament Voxa și am activat un voucher, ce se întâmplă după terminarea perioadei de acces gratuit?

Dacă ești nou(ă) pe platforma Voxa sau dacă nu ai avut încă un abonament activ, după consumarea voucherului accesul nelimitat se va întrerupe. Va fi nevoie de activarea abonamentului pentru a avea din nou acces nelimitat. Alternativ, oricând în timpul perioadei de gratuitate poți adăuga o modalitate de plată în Contul meu - și astfel accesul nelimitat va continua și după consumarea voucherului, la prețul de 48 RON / lună.

Ce termen de valabilitate are un voucher?

Voucherele Voxa au termen de valabilitate nelimitat.

Aplicare coduri de reducere

Am primit un cod de reducere, cum îl pot folosi?

Pentru a folosi codul de reducere, este necesar să te loghezi în contul tău Voxa (sau să îți creezi un cont dacă nu ai deja unul) și apoi să activezi abonamentul; apoi în pagina de plată, alege Adăugare cod:

- adăugare cod de reducere pe mobil (web):

Stripe - add discount code - mobile.png

- adăugare cod de reducere pe desktop (web):

Stripe - add discount code - desktop.png

IMPORTANT: Codurile de reducere pot fi aplicate doar pe web - ele nu pot fi aplicate din aplicația instalata pe dispozitivele iOS / Android. În plus, ele nu pot fi aplicate unui abonament făcut prin Apple / Google.

 

Ca și voucherele, codurile de reducere pot fi aplicate pe orice cont Voxa, indiferent de adresa de e-mail pe care ai primit mesajul respectiv.

 

În cazul în care ai deja un abonament activ Voxa și vrei să aplici codul de reducere pe acel abonament, te rugăm să ne contactezi.